Frågor & Svar

Här hittar kan du hitta frågor & svar kring vår webbutik, Din order, faktura frågor mm

Aktuella frågor : 

Känner Du att leveranstiden är för lång ? Du som kund har alltid  möjlighet att ångra ditt köp. Kontakta oss för makulering av din  beställning innan Din order blivit postad, så hjälper vi dig.

* Har Du en faktura som snart går ut ? Återkom till oss Innan din faktura datum gått ut. Vi kan då förlänga datumet om du ej hunnit få dina produkter inom avtalad tid, dvs 14 dagar enl leveransvillkoren. 

Vill du förlänga fakturadatum, fast Du mottagit din order ? Kontakta oss Innan din faktura löper ut, så hjälper vi dig. Kostnad tillkommer fr 10kr, som betalas av Kund och läggs till fakturasumman.

Tillkommande kostnader tex påminnelseavgifter : Hämtat ur våra köpevillkor :  2.3 Vid köp via Klarna faktura; Om kunden anser att smyckesmarknad.se ska betala eller justera något i fakturan, är kund  ansvarig att kontakta berörda smyckesmarknad.se innan förfallodatum på  fakturan går ut , och då med ordernummer, anledning till kontakt,   namn  och adress. Om kund väljer att inte betala sin faktura, ligger ansvaret  på kunden att betala ev tillkommande kostnader.

Hittar du inte svar på Din fråga ? Mejla oss, så ska hjälper vi dej; [email protected]